Klachten- of geschillencommissie

Middelkoop | mevrouw I.A. Middelkoop (Ingrid)

door

Mijn naam is Ingrid Middelkoop. Van huis uit ben ik opgeleid als Sociaal Pedagogisch hulpverlener. Na een aantal jaren gewerkt te hebben als groepsleider heb ik een managementopleiding gevolgd. Diverse jaren later heb ik nog een bedrijfskundige opleiding gedaan.  Jarenlang heb ik gewerkt als (interim)manager in het bedrijfsleven, in de zorg en in de kinderopvang. 

Lees meer...

Barneveld (RA) | de heer drs. G.T.J. van Barneveld (RA) (Gerard)

door

Studie en achtergrond Na het VWO ben ik bedrijfseconomie gaan studeren (doctoraal 1987) en vervolgens postdoctorale accountancy (1992). In 1990 ben ik getrouwd en in Hardinxveld-Giessendam gaan wonen; daar ben ik actief in de Gereformeerde Gemeente: eerst als diaken en daarna als ouderling. Loopbaan Ik ben aan de slag gegaan in de accountancy: Van 1989

Lees meer...

van Dijke | mevrouw J.J.M. van Dijke (Marie-José)

door

Marie-José van Dijke is een ervaren bedrijfsmaatschappelijk werker en vertrouwenspersoon. Daarnaast is zij deskundig op het terrein van klachtenbehandeling en onderzoek op het gebied van de sociale (on)veiligheid op het werk.   Ongewenste omgangsvormen: Als werkend persoon ben je veel van je tijd op je werk, met collega’s en leidinggevende. De arbeidsverhoudingen en het omgaan met elkaar

Lees meer...

Overduin | mevrouw E. Overduin (Els)

door

Persoonlijke drijfveren van Els Initiatiefrijk, empathisch, doelgericht, enthousiast, resultaatgericht, goede contactuele en communicatieve vaardigheden op diverse niveaus, stressbestendig, oplossingsgericht ingesteld en creatief inzicht t.a.v. oplossingen van problemen, verbinder. Highlights in het leven van Els In 1960 is Els geboren te Leiden haar vader werkte bij het ministerie van buitenlandse zaken en met 1 jaar verhuisden zij

Lees meer...

Wijk | mevrouw J. van Wijk (Jacqueline)

door

Mijn specialismen zijn klachtenmanagement en -behandeling, bemiddeling bij conflicten en coaching. Als manager klantsignalen/klachtenmanager bij Interpolis en later Achmea gebruikte ik mijn door ervaring scherp geworden kijk op mensen en processen om het leven voor de klanten makkelijker te maken. Voorop staat bij mij altijd de bijdrage aan een positieve klantbeleving. Na 22 jaar klanten

Lees meer...