Klachtenfunctionaris

Middelkoop | mevrouw I.A. Middelkoop (Ingrid)

door

Mijn naam is Ingrid Middelkoop. Van huis uit ben ik opgeleid als Sociaal Pedagogisch hulpverlener. Na een aantal jaren gewerkt te hebben als groepsleider heb ik een managementopleiding gevolgd. Diverse jaren later heb ik nog een bedrijfskundige opleiding gedaan.  Jarenlang heb ik gewerkt als (interim)manager in het bedrijfsleven, in de zorg en in de kinderopvang. 

Lees meer...

Kippers | de heer J. Kippers (Johan)

door

Johan Kippers is HRM adviseur (HBO Personeel&Arbeid; post HBO Organisatie, Management en Beleid).  Vanuit dit mooie vakgebied dat zich vooral richt op de mens binnen organisaties is hij altijd geboeid door hoe mensen met elkaar omgaan. Juist dat ‘met elkaar omgaan’ blijkt in de praktijk nog wel eens lastig. Het is fijn te zien dat

Lees meer...

Barneveld (RA) | de heer drs. G.T.J. van Barneveld (RA) (Gerard)

door

Studie en achtergrond Na het VWO ben ik bedrijfseconomie gaan studeren (doctoraal 1987) en vervolgens postdoctorale accountancy (1992). In 1990 ben ik getrouwd en in Hardinxveld-Giessendam gaan wonen; daar ben ik actief in de Gereformeerde Gemeente: eerst als diaken en daarna als ouderling. Loopbaan Ik ben aan de slag gegaan in de accountancy: Van 1989

Lees meer...

van Dijke | mevrouw J.J.M. van Dijke (Marie-José)

door

Marie-José van Dijke is een ervaren bedrijfsmaatschappelijk werker en vertrouwenspersoon. Daarnaast is zij deskundig op het terrein van klachtenbehandeling en onderzoek op het gebied van de sociale (on)veiligheid op het werk.   Ongewenste omgangsvormen: Als werkend persoon ben je veel van je tijd op je werk, met collega’s en leidinggevende. De arbeidsverhoudingen en het omgaan met elkaar

Lees meer...

Coorn | de heer W.R. Coorn (Willem)

door

Willem Coorn heeft ruim 30 jaar klantmanagementervaring in het internationale bedrijfsleven en bij het om buigen van conflicten naar een win-win situatie. Dit betekent verbinding maken, in gesprek gaan, tot de kern van het probleem komen, de angel eruit halen en daarmee vertrouwen opbouwen en samen oplossingen formuleren die duurzaam zijn. Deze kwaliteiten dragen bij

Lees meer...