Loopbaancoaching

Loon | de heer drs. J. van Loon (Jeroen)

door

Jeroen van Loon heeft ruim 25 jaar ervaring met vraagstukken en interventies op het gebied van persoonlijke & professionele ontwikkeling. Hij richt zich op individuele coaching, team coaching en business coaching, waaronder leiderschaps- en strategieontwikkeling van ondernemers en bestuurders. Jeroen bekleedde directiefuncties en staffuncties in zakelijke dienstverlening en (semi) publieke organisaties, onder meer bij Boer

Lees meer...

Bouma | mevrouw C. Bouma (Corina)

door

Doortastende coach en relatietherapeut Veiligheid, vertrouwen en respect zijn kernwaarden in mijn werk als coach met een accent op interpersoonlijke relaties. Een krachtige combinatie van nuchterheid en analytische vermogen, helpen mij om onbevangen en niet-oordelend te kijken naar wat er bij jou of in jouw relatie speelt. Je ervaart vervolgens zelf, in het proces dat

Lees meer...

Stronks | de heer J.H. Stronks (Jenk)

door

Jenk Stronks (1960) is al meer dan 25 jaar actief als bevlogen Loopbaanprofessional en Senior Coach. Energie, empathie en humor zijn voor hem kenmerkend. Zijn passie is het om mensen te helpen de rode draad in hun (werk-)leven te achterhalen om de eigen passie voor leven en werk (weer) te doen herleven. Dit helpt hen

Lees meer...

Middelham | mevrouw R Middelham (Ria)

door

Sinds 1990 werk ik als trainer, supervisor en coach en inmiddels ben ik expert in trajecten voor leidinggevenden op alle niveaus. Bedreven in het maken van de vertaalslag van visie, beleid en theorie naar de dagelijkse praktijk. Direct, helder en geïnspireerd om het beste in iemand naar boven te halen. Van jongs af aan heb

Lees meer...

Hermans | mevrouw T.B.A. Hermans (Thea)

door

Ruim 40 jaar ben ik in het onderwijs werkzaam geweest als docent Frans, directielid en lerarenopleider. In al deze rollen en taken ben ik steeds gericht geweest op het ontwikkelen en vergroten van de zelfkennis en daaraan verbonden de zelfsturing van leerlingen, studenten, medewerkers, cliënten en mezelf enerzijds en het ontwikkelen van inhoudelijke programma’s anderzijds. Hiertoe heb

Lees meer...