Moderator

Loon | de heer drs. J. van Loon (Jeroen)

door

Jeroen van Loon heeft ruim 25 jaar ervaring met vraagstukken en interventies op het gebied van persoonlijke & professionele ontwikkeling. Hij richt zich op individuele coaching, team coaching en business coaching, waaronder leiderschaps- en strategieontwikkeling van ondernemers en bestuurders. Jeroen bekleedde directiefuncties en staffuncties in zakelijke dienstverlening en (semi) publieke organisaties, onder meer bij Boer

Lees meer...

van Rijn- Sillen | mevrouw M.B.J.T. van Rijn- Sillen (Trix)

door

Mevr. M.B.J.T. Sillen (Trix) een zeer ervaren Vertrouwenspersoon Ongewenste Omgangsvormen & Integriteit en mediator in arbeidszaken. Zij heeft veel ervaring in het oplossen van conflicten tussen werkgevers en zieke werknemers.  Zij begeleidt ook veelvuldig disfunctionerende werknemers en (management) teams/directies binnen een organisatie. Door haar jarenlange ervaring weet zij dat onzekerheid in organisaties of teams maar al

Lees meer...

Wijk | mevrouw J. van Wijk (Jacqueline)

door

Mijn specialismen zijn klachtenmanagement en -behandeling, bemiddeling bij conflicten en coaching. Als manager klantsignalen/klachtenmanager bij Interpolis en later Achmea gebruikte ik mijn door ervaring scherp geworden kijk op mensen en processen om het leven voor de klanten makkelijker te maken. Voorop staat bij mij altijd de bijdrage aan een positieve klantbeleving. Na 22 jaar klanten

Lees meer...

Peters | de heer J.M.G. Peters (Joep)

door

Joep Peters (1961) heeft als manager en mediator ruime ervaring opgedaan op het gebied van individuele en team-conflicten, zowel zakelijk als in non profit sectoren (business, scholen en zorg). Hij is inzetbaar als mediator en conflictregisseur in Limburg, Noord-Brabant en de Belgische – en Duitse grensstreek. Achtergrond Joep volgde de opleiding HBO Toegepaste Huishoudwetenschappen (Ing.). Als

Lees meer...

Sterren | de heer B.A.M. van der Sterren (Ben)

door

Ben van der Sterren is opgeleid in het bestuursrecht en heeft veel ervaring in het begeleiden van conflicten tussen burgers en de overheid. Als bezwaren- en klachtenbehandelaar bij een middelgrote gemeente, heeft hij van dichtbij gezien dat een juridische oplossing slechts zelden een oplossing is waar iedereen blij van wordt. Vaak zijn er dan alleen

Lees meer...