Bellen met de burger waaronder gesprekstechnieken & attitude

Aan de telefoon – bemiddelingsgericht werken

1-daagse

x
  • DD dash MM dash YYYY
  • Bedrijfsinformatie

  • Factuurinformatie

  • Overige informatie

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Als kwesties digitaal niet naar tevredenheid worden opgelost, is een telefoontje naar de klant een logisch vervolg. Hoe gaan we dat gesprek naar een voor beide partijen acceptabel resultaat leiden? Daar is kennis voor nodig van de mogelijkheden en specifieke mondelinge vaardigheden, maar bovenal de juiste attitude.

Veiligheid staat voorop

Aangepaste Corona regeling bij Merlijn trainingen  Lees meer. 

Aan de telefoon - bemiddelingsgericht werken wordt onder meer gevolgd door:

  • Deze opleiding wordt vooral gevolgd door medewerkers van organisaties die vaak conflictgevoelige telefoongesprekken moeten voeren. Dat kunnen medewerkers van overheden zijn of van bedrijven die veel te maken krijgen met klantvragen die gevoelig kunnen liggen.
  • Zou u graag precies willen weten wat deze training aan uw professionele performance en kennis toevoegt? Neemt u dan contact op met de backoffice die u naar uw wens doorverbindt met de trainer of u matcht met een oud-deelnemer in dezelfde beroepsgroep.

Te behalen resultaten

  1. U kent uw eigen attitude en kunt die waar nodig bijsturen.
  2. U kunt het gesprek structureren/faseren.
  3. U bent in staat om empathie voelbaar te maken.

Wilt u deelnemen?

Data & Locaties

Geen trainingen gevonden
Kasteel Heeswijk nabij 's-Hertogenbosch (NB)Kasteel 4 Heeswijk-Dinther
Locatie: Kasteel Heeswijk nabij 's-Hertogenbosch (NB)
Data21 apr 2022 - 21 apr 2022
  • Kosten: € 495
  • Accommodatiekosten: € 65,00
  • BTW: nihil
Als kwesties digitaal niet naar tevredenheid worden opgelost, is een telefoontje naar de klant een logisch vervolg. Hoe gaan we dat gesprek naar een voor beide partijen acceptabel resultaat leiden? Daar is kennis voor nodig van de mogelijkheden en specifieke mondelinge vaardigheden, maar bovenal de juiste attitude.
Locatie: Kasteel Heeswijk nabij 's-Hertogenbosch (NB)
Data11 okt 2022 - 11 okt 2022
  • Kosten: € 495
  • Accommodatiekosten: € 65,00
  • BTW: nihil
Als kwesties digitaal niet naar tevredenheid worden opgelost, is een telefoontje naar de klant een logisch vervolg. Hoe gaan we dat gesprek naar een voor beide partijen acceptabel resultaat leiden? Daar is kennis voor nodig van de mogelijkheden en specifieke mondelinge vaardigheden, maar bovenal de juiste attitude.

Docenten

Krens | de heer mr E. Krens (Erwin)

Erwin Krens (1966) heeft als trainer gewerkt bij de Rijksuniversiteit Leiden en is als extern adviseur verbonden geweest aan de gemeente Amsterdam. Vervolgens is hij van 1996 tot 2006 werkzaam geweest als advocaat. Daarnaast is hij vanaf 1998 werkzaam geweest voor de Merlijn Groep als directeur van de productgroep Mediation, MfN- registermediator (met name arbeidsconflicten...

Lees verder

Stappen | mevrouw mr K.E.M. van der Stappen (Karen)

Karen van der Stappen (1961, mr.) is als advocaat sinds 1984 en als MfN registermediator vanaf medio jaren negentig vooral werkzaam geweest op het terrein van het overheids- , arbeids-, personen- en familierecht. Als trainer leidde zij meer dan 500 MfN mediators op. Voor de Merlijn Groep geeft zij inmiddels vooral trainingen in het kader...

Lees verder

Download de brochure